CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

joi, 21 ianuarie 2010

Celia - O mie de cuvinte (Original Version)




refren:O mie de cuv nu-mi ajung sa-ti spun ce simt
Si lumea dispare cand imi apare chipul tau in asfintit
O mie de cuv nu-mi ajung sa-ti spun ce simt
Ma inalt catre soare in bratele tale iubesc la infinit

I

Aproape te simt
Ma trezesc in zori zambind
Aproape de tine mereu e soare in sufletul meu
Numai plang numai am lacrimi ma doare
Langa tine e totul in vis
Ma deschid ca o floare
Sunt doar a ta!!!

refren:bis2


II

In noapte ating trupul tau ce arde simt
Stiu ca in tine gasesc linistea ce o doresc
Numai plang numai am lacrimi am doare
Langa tine e totul in vis
Ma deschid ca o floare
Sunt doar a ta!!!

refren:bis2

o mie de cuivinte ......o mie de cuvïnte .....

0 comentarii: